Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie genomineerden voor Marketeer of the Year 2012

Voor de Marketeer of the Year 2012 Award van PIM, Nima en Tijdschrift voor Marketing komen dit jaar drie genomineerden in aanmerking.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om deze drie kandidaten:

related partner content for mobile comes here

Oscar Diele, senior vice president marketing & products Spil Games. De jury is onder de indruk hoe marketeer Diele bij Spilgames marketing leidend laat zijn. Datagedreven, met veel oog voor het financiële resultaat, maar ook voor het merk.

Bert Habets, ceo RTL Nederland. De jury toont zich enthousiast over de resultaten van RTL en de wijze waarop Habets de motor achter veel veranderingen is geweest. Hij is een ceo, maar met een groot marketinghart.

Michel Schaeffer, marketing directeur van Bol.com. De jury vindt dat bij Schaeffer alles klopt. Altijd bereid tot experimenteren, vrij succesvol en een marketeer die zijn plek in de directie met verve vervult.

De jury buigt zich nu over de cases van de drie, waarbij drie criteria leidend zijn: is er sprake van marketingsucces, zijn er innovaties in marketing én is de marketingkracht bovengemiddeld? Met andere woorden: kan deze man marketing zijn rechtmatige plek in de directiekamer geven?

7 juni aanstaande, op het marketingcongres , presenteren de drie genomineerden hun case en wordt de winnaar bekend gemaakt.

De jury bestaat dit jaar uit de winnaars van voorgaande edities: Imme Rog (Goede Doelen Loterijen), Ton van Eijk (Wehkamp), René Repko (ex-Hema), Hans Hagenaars (ING), Alexander Ribbink (ex-TomTom, nu Prime Ventures), Robert de Groot (ex-Citroën, nu Plan Nederland), René Frijters (ex-Alex, nu Bank van Morgen), Jan Willem Sieburgh (ex-Rijksmuseum), Herwin van den Berg (ex-Heineken, nu BST company) en vertegenwoordigers van de organisatoren: Hans Molenaar (PIM), Aliette van der Wal-Van Dijk (Philips, ex-bestuurslid van het Nima), Michel Schilders (USG Capacity), Natalie Smailou (Google Nederland) en Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in