
De zenders van RTL Nederland behaalden een marktaandeel van 27,3 en de SBS-zenders 13,7 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieken een marktaandeel van 37,5, de zenders van RTL Nederland 30,7 en de SBS-zenders 16,2 procent. Nederland 1 was marktleider in het avondtijdvak met 22,3 procent, gevolgd door RTL4 met 18,1 en SBS6 met 9,2 procent.
In week 11 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 197 minuten. Best bekeken programma van de week was Studio Sport Eredivisie van gisteravond met 3.217.000 kijkers.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVOnline Advertising Consultant (NL)
VONQBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee