Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier Nederlanders in Euro Effie jury

Vier Nederlanders buigen zich na 21 mei over de inzendingen voor de Euro Effies 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vier Nederlanders buigen zich na 21 mei over de inzendingen voor de 2012.

related partner content for mobile comes here

In de eerste ronde van de Euro Effie jurering wordt Nederland vertegenwoordigd door Wilbert Kragten, managing director van SBUR Shanghai, en Willem-Albert Bol, manager media en marcom planning van Vodafone.
In de tweede ronde jureren Marcel Rijkenberg, partner van Only, en Mireille Spapens, director communications bij Deloitte.
Voorzitter van de Euro Effie jury is Pierre Woreczek, senior vice president of brand strategy van McDonald’s Europe.
De Euro Effies 2012 worden op 19 september in Brussel uitgereikt.
De Euro Effies worden georganiseerd door de European Association of Communications Agencies (EACA) in samenwerking met Euronews en verschillende sponsors.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in