Overslaan en naar de inhoud gaan

Eurojackpot van De Lotto bij UbachsWisbrun/JWT

De Lotto heeft UbachsWisbrun/JWT aangesteld voor de marketingcommunicatie rond het nieuwe kansspel Eurojackpot.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eurojackpot is opgezet is door zeven Europese landen, waaronder Duitsland en Denemarken.

related partner content for mobile comes here

Dankzij het grote volume kan de Jackpot, afhankelijk van het aantal verkochte loten, oplopen tot 90 miljoen euro.

Na een pitch met onder andere twee grote mediapartijen kreeg UbachsWisbrun/JWT de opdracht voor de campagne.

Het bureau ontwikkelde een campagne met het thema ‘Het is vrijdag’ en de pay-off ‘Héél, héél veel geld’.

Het gaat niet alleen om de introductie van de nieuwe loterij, maar ook om activatie gedurende het gehele jaar.

De introductiecampagne, die vooraf wordt gegaan door een teaserfase, begint vandaag en is in samenwerking met SocialMedia8 doorvertaald in sociale media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in