Eurojackpot van De Lotto bij UbachsWisbrun/JWT


Eurojackpot is opgezet is door zeven Europese landen, waaronder Duitsland en Denemarken.
Dankzij het grote volume kan de Jackpot, afhankelijk van het aantal verkochte loten, oplopen tot 90 miljoen euro.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNa een pitch met onder andere twee grote mediapartijen kreeg UbachsWisbrun/JWT de opdracht voor de campagne.
Het bureau ontwikkelde een campagne met het thema ‘Het is vrijdag’ en de pay-off ‘Héél, héél veel geld’.
Het gaat niet alleen om de introductie van de nieuwe loterij, maar ook om activatie gedurende het gehele jaar.
De introductiecampagne, die vooraf wordt gegaan door een teaserfase, begint vandaag en is in samenwerking met SocialMedia8 doorvertaald in sociale media.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid