Overslaan en naar de inhoud gaan

Bruna opent honderd 'Leesproeverijen'

Bruna opent tijdens de Boekenweek tijdelijk honderd extra verkooppunten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op high traffic locaties biedt Bruna, onder de noemer 'Leesproeverij' de consument de kans een aantal boeken niet alleen te ervaren, maar ook direct aan te schaffen. Het gaat om grote billboards met daarop QR-codes. Na het scannen een van deze codes krijgt de consument aan de hand van een filmpje een korte uitleg over of de favoriete passage uit het boek van en door de auteur. Daarna heeft de consument de mogelijkheid, het boek zelf direct te bestellen op de mobiele site van .

related partner content for mobile comes here

Algemeen Directeur Peter Brouwer: 'Met de Leesproeverij versterken we de emotionele meerwaarde van een boek en slagen we er tegelijkertijd in om te voorzien in de toenemende behoefte van de consument aan (online) aankoopgemak.'

Bruna meldt verder de komende tijd met regelmaat nieuwe auteurs en titels te zullen toevoegen aan de verzameling leesproeverijen.

De eerste Leesproeverij was gisteren tijdens het Boekenbal. De is vandaag begonnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in