
Op high traffic locaties biedt Bruna, onder de noemer 'Leesproeverij' de consument de kans een aantal boeken niet alleen te ervaren, maar ook direct aan te schaffen. Het gaat om grote billboards met daarop QR-codes. Na het scannen een van deze codes krijgt de consument aan de hand van een filmpje een korte uitleg over of de favoriete passage uit het boek van en door de auteur. Daarna heeft de consument de mogelijkheid, het boek zelf direct te bestellen op de mobiele site van bruna.nl.
Algemeen Directeur Peter Brouwer: 'Met de Leesproeverij versterken we de emotionele meerwaarde van een boek en slagen we er tegelijkertijd in om te voorzien in de toenemende behoefte van de consument aan (online) aankoopgemak.'
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBruna meldt verder de komende tijd met regelmaat nieuwe auteurs en titels te zullen toevoegen aan de verzameling leesproeverijen.
De eerste Leesproeverij was gisteren tijdens het Boekenbal. De Boekenweek is vandaag begonnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee