Overslaan en naar de inhoud gaan

JCDecaux zet mobiel in voor innovatie

Goed om te zien dat Outdoor Media exploitanten zoals Interbest, CBS Outdoor en JCDecaux de laatste jaren flink aan innovatie doen om meer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Interbest deed het onlangs met de snelwegloterij Freeway (zie ). Dit maal een mooi voorbeeld van JCDecaux Australië en verzekeraar NRMA insurance. Deze verzekeraar wil met deze innovatieve campagne bij het publiek duidelijk maken dat ze meer dan alleen de standaard verzekeren, waaronder geluidsinstalaties. Misschien is de campagne wat ver gezocht, maar het geeft zo'n saaie verzekeraar in ieder geval wel awarness.

related partner content for mobile comes here

Zie video:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in