Overslaan en naar de inhoud gaan

De SpinAward 2012 nominaties categorie: Mobiel

Dit jaar waren er flink wat inzendingen voor de categorie 'mobiel' Toch zijn er uiteindelijk maar 4 campagnes genomineerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit jaar waren er flink wat inzendingen voor de categorie 'mobiel' Toch zijn er uiteindelijk maar 4 campagnes genomineerd.

related partner content for mobile comes here

1)Avoid the shopping crowds – They in opdracht van They

2)iPawn, a new way of playing games together – FONK in opdracht van Koninklijke Jumbo

3)Vodafone, The Voice of Holland Thuiscoach – OMD Nederland/Talpa Media/RTL Nederland in opdracht van Vodafone/Icemobile

4)Volkswagen: “Be part of a Golf Story” – DDB Brussels in opdracht van D’Ieteren NV

Zal er dit jaar weer een 'Gouden Spin' worden uitgereikt? Dit is niet elk jaar vanzelfsprekend.
Tot nu toe is de gouden SpinAward voor mobiel pas 3 maal uitgereikt:
- 2007 Red Bull Flugtag HotSMS/ Buongiorno Digital (tegenwoordig Lumata)
- 2008 Coca Cola Sing-A-Long/ Lemz
- 2009 Appie IceMobile/ Muse

Mobile Marketing Nederland 2012

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in