Euro RSCG wordt Havas Worldwide


Holding Havas waar het Euro RSCG-netwerk onder valt, presenteerde vorige week een nieuwe structuur, met onder meer de rebranding van Euro RSCG Worldwide in Havas Worldwide. David Jones, de wereldwijde ceo van Havas: 'Met de naamsverandering willen we onderstrepen dat we het meest geïntegreerde netwerk van alle reclameholdings hebben en we willen nog meer zichtbaarheid voor ons merk creëren.' De verandering van de naam Euro RSCG in Havas zou al jaren een punt van discussie zijn binnen de holding, omdat Havas een duidelijkere merknaam is. Met de nieuwe structuur zou de tijd rijp zijn die naam ook daadwerkelijk door te voeren.
De Havas Group bestaat uit Havas Worldwide, Arnold Worldwide en Havas Media met Havas Digital als paraplumerk voor de verschillende disciplines.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Campaign.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid