Overslaan en naar de inhoud gaan

MobileMarketing.nl van start

Deze week is Mobilemarketing.nl van start gegaan. Het is de eerste Nederlandstalige blog geheel gericht op Mobile Marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de website MobileMarketing.nl zijn oa columns, cases en onderzoeken te vinden van mobile marketing in de breedste zin van het woord. Augmented reality, mCommerce, mobile display advertising, mobiele strategie en het gebruik van QR codes zijn enkele onderwerpen, die veelvuldig op deze website besproken worden.

related partner content for mobile comes here

Diverse specialisten uit de Nederlandse mobile marketing wereld zullen op deze website gaan bloggen, waaronder:
- Richard Otto (mobile strategy manager, Lumata Nederland / initiatiefnemer MM NL)
- Babs van Gisbergen (product developer mobile, Webads)
- Bart Zoetmulder (sales manager, Veronica Publishers)
- David Robustelli (creative director, The Young Generation)
- Ronald de Groot (general manager, One Shoe Mobile)
- Dave Kruizinga (owner, Mobile Search Company)
- Nishant Dogra (owner, Mobile Strategy)
- Ruben van Dijk (mobiel strateeg, Icemobile)

Richard Otto (initiatiefnemer MobileMarketing.nl): "Enkele jaren geleden ben ik uit persoonlijke interesse met een eigen blog gestart. Er werd toen door andere marketing nieuwssites nog zeer sporadisch over mobile marketing en mobile advertising geschreven. Door de vele enthousiaste reacties uit de mediawereld, leek mij nu een ideaal moment om een platform te creeeren, waar meer vakgenoten met passie over mobile marketing kunnen schrijven. Deze blog is een eerste stap om een nieuwe informele mobile marketing club op te richten. Waar andere media clubs of verenigingen jaarlijkse contributies vragen van soms wel twee duizend euro, zullen wij geen lidmaatschapgelden rekenen. Voor het slagen van een mobile marketing platform, dien je immers zo laagdrempelig mogelijk te zijn naar deze jonge branche vol met start-ups."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in