ING: online 'structurele dialoog' met klant
ING vraagt de bezoekers op ING.nl naar hun mening over de onderwerpen die hen bezighouden, zoals pensioenen, maatschappelijk verantwoord ondernemen, voetbalsponsoring, internetbankieren voor senioren en RentePunten. De meningen van de klanten zijn voor de ING belangrijke input voor het verbeteren van haar service. Sinds 2009 gaat de ING actief in gesprek met de klanten om nog beter te begrijpen wat er bij hen leeft. Het eerste onderwerp waarover de dialoog wordt gezocht, is pensioenen.
ING heeft onder meer al het Consumentenpanel, het Ondernemerspanel en Financiële Informatie Avonden. Dit nieuwe initiatief moet een 'structurele dialoog' met de klant opleveren. Nick Jue, bestuursvoorzitter ING Nederland: 'We hebben hiermee goede ervaringen uit afgelopen jaren. Zo hebben we vorig jaar onze meest betrokken en kritische klanten uitgenodigd. Stuk voor stuk brachten zij ideeën mee over hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.' Binnenkort wordt weer een groep klanten uitgenodigd met de directie in gesprek te gaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid