Overslaan en naar de inhoud gaan

ING: online 'structurele dialoog' met klant

ING-klanten krijgen vanaf nu een nieuwe mogelijkheid om online hun mening te delen en met de bank in gesprek te gaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ING vraagt de bezoekers op naar hun mening over de onderwerpen die hen bezighouden, zoals pensioenen, maatschappelijk verantwoord ondernemen, voetbalsponsoring, internetbankieren voor senioren en RentePunten. De meningen van de klanten zijn voor de ING belangrijke input voor het verbeteren van haar service. Sinds 2009 gaat de ING actief in gesprek met de klanten om nog beter te begrijpen wat er bij hen leeft. Het eerste onderwerp waarover de dialoog wordt gezocht, is pensioenen.

related partner content for mobile comes here

ING heeft onder meer al het Consumentenpanel, het Ondernemerspanel en Financiële Informatie Avonden. Dit nieuwe initiatief moet een 'structurele dialoog' met de klant opleveren. Nick Jue, bestuursvoorzitter ING Nederland: 'We hebben hiermee goede ervaringen uit afgelopen jaren. Zo hebben we vorig jaar onze meest betrokken en kritische klanten uitgenodigd. Stuk voor stuk brachten zij ideeën mee over hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.' Binnenkort wordt weer een groep klanten uitgenodigd met de directie in gesprek te gaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in