Flauwekul in verzekeringsland


Videomakers werden via crowdsourcing uitgedaagd om filmpjes in te sturen over wat zij zoal verzekeringsflauwekul vinden. Het publiek kan tot 31 maart stemmen op www.votefighters.nl wie van de vijf finalisten uitgeroepen wordt tot ‘verzekeringsflauwekul filmmaker van het jaar’.
‘Een zelfbedachte titel, maar wel met een serieuze ondertoon. Want er is echt te veel flauwekul in verzekeringsland,’ zegt Arjen Dijkstra, directeur van De Nederlanden van Nu. ‘Het publiek aan de basis is waar wij in geloven,’ verklaart hij de keuze voor deze videowedstrijd. De Nederlanden van Nu heeft in 2011 meer dan 25 duizend meningen verzameld om te komen tot haar verzekeringsaanbod, zegt Dijkstra.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWat vinden de filmmakers getuige hun inzendingen zoal verzekeringsflauwekul: het standaard meeverzekerd zijn van katten op een autoverzekering, overbodige haal- en brengservice bij kleine autoschades en sowieso het aanbieden van verzekeringen die niet passen bij de klant. De Nederlanden van Nu wil daar een eind aan maken.
De winnende video wordt op internet en sociale media door de verzekeraar onder de aandacht gebracht. Dijkstra: ‘Niet op tv omdat ruim tweederde van de Nederlanders het flauwekul vindt dat een verzekeraar miljoenen per jaar aan tv-reclame uitgeeft.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid