Overslaan en naar de inhoud gaan

Flauwekul in verzekeringsland

Met humor verzekeringsflauwekul aan de kaak stellen en zo zichzelf profileren als no-nonsense internetverzekeraar. Dat is wat De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Videomakers werden via crowdsourcing uitgedaagd om filmpjes in te sturen over wat zij zoal verzekeringsflauwekul vinden. Het publiek kan tot 31 maart stemmen op wie van de vijf finalisten uitgeroepen wordt tot ‘verzekeringsflauwekul filmmaker van het jaar’.

related partner content for mobile comes here

‘Een zelfbedachte titel, maar wel met een serieuze ondertoon. Want er is echt te veel flauwekul in verzekeringsland,’ zegt Arjen Dijkstra, directeur van De Nederlanden van Nu. ‘Het publiek aan de basis is waar wij in geloven,’ verklaart hij de keuze voor deze videowedstrijd. De Nederlanden van Nu heeft in 2011 meer dan 25 duizend meningen verzameld om te komen tot haar verzekeringsaanbod, zegt Dijkstra.

Wat vinden de filmmakers getuige hun inzendingen zoal verzekeringsflauwekul: het standaard meeverzekerd zijn van katten op een autoverzekering, overbodige haal- en brengservice bij kleine autoschades en sowieso het aanbieden van verzekeringen die niet passen bij de klant. De Nederlanden van Nu wil daar een eind aan maken.

De winnende video wordt op internet en sociale media door de verzekeraar onder de aandacht gebracht. Dijkstra: ‘Niet op tv omdat ruim tweederde van de Nederlanders het flauwekul vindt dat een verzekeraar miljoenen per jaar aan tv-reclame uitgeeft.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in