Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile Media & Marketing Awards 2012

De Mobile Media & Marketing Awards (MMMA) is de jaarlijkse award-show voor de mobiele industrie in Nederland. Tijdens de MMMA worden de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT]

related partner content for mobile comes here

De MMMA is dit jaar op dinsdag 8 mei 2012 om 16.00 uur in de Beurs van Berlage het slotprogramma van de Mobile Convention. De MMMA is een initiatief van MobGen en Telegraaf Media Nederland, met als doel succesvolle mobiele initiatieven de aandacht te geven die ze verdienen. Vorig jaar waren de winnaars: KLM, Albert Heijn, Autoweek, Audi, Rabobank en Buienradar.

MMMA 2012

Voor de MMMA 2012 kunnen vanaf nu cases worden ingezonden door adverteerders, uitgevers, bureaus en andere organisaties.

Er kan werk voor 5 verschillende categorieën worden ingezonden:

-Mobile Marketer of the Year

-Best Mobile Interaction Platform - Advertisers

-Best Mobile Interaction Platform - Publishers/broadcasters

-Best Mobile Advertising Campaign

-Best Mobile Business Platform

Voor iedere categorie is een vakjury samengesteld, bestaande uit drie onpartijdige (mobiele) experts die op een objectieve manier alle cases beoordelen aan de hand van strenge criteria. Deze vakjury selecteert uit alle inzendingen binnen een categorie maximaal 5 nominaties. Uit deze nominaties kiest de MMMA hoofdjury de uiteindelijke winnaars van de MMMA 2012.

Deadline voor de inzending is maandag 24 april 2012, 12.00 uur, via www.MMMA.nl

De nominaties worden in de week van 30 april 2012 bekend gemaakt. Een onafhankelijke hoofdjury kiest uit deze genomineerden de winnaars. Er zijn geen kosten verbonden aan de inschrijving. De MMMA uitreiking vindt plaats tijdens de Mobile Convention op 8 mei 2012. Toegang tot de MMMA uitreiking is gratis maar u moet zich wel voor het evenement aanmelden.

Voor meer informatie: www.MMMA.nl

Mobile Marketing Nederland 2012

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in