Mobile Media & Marketing Awards 2012
[PERSBERICHT]
De MMMA is dit jaar op dinsdag 8 mei 2012 om 16.00 uur in de Beurs van Berlage het slotprogramma van de Mobile Convention. De MMMA is een initiatief van MobGen en Telegraaf Media Nederland, met als doel succesvolle mobiele initiatieven de aandacht te geven die ze verdienen. Vorig jaar waren de winnaars: KLM, Albert Heijn, Autoweek, Audi, Rabobank en Buienradar.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMMMA 2012
Voor de MMMA 2012 kunnen vanaf nu cases worden ingezonden door adverteerders, uitgevers, bureaus en andere organisaties.
Er kan werk voor 5 verschillende categorieën worden ingezonden:
-Mobile Marketer of the Year
-Best Mobile Interaction Platform - Advertisers
-Best Mobile Interaction Platform - Publishers/broadcasters
-Best Mobile Advertising Campaign
-Best Mobile Business Platform
Voor iedere categorie is een vakjury samengesteld, bestaande uit drie onpartijdige (mobiele) experts die op een objectieve manier alle cases beoordelen aan de hand van strenge criteria. Deze vakjury selecteert uit alle inzendingen binnen een categorie maximaal 5 nominaties. Uit deze nominaties kiest de MMMA hoofdjury de uiteindelijke winnaars van de MMMA 2012.
Deadline voor de inzending is maandag 24 april 2012, 12.00 uur, via www.MMMA.nl
De nominaties worden in de week van 30 april 2012 bekend gemaakt. Een onafhankelijke hoofdjury kiest uit deze genomineerden de winnaars. Er zijn geen kosten verbonden aan de inschrijving. De MMMA uitreiking vindt plaats tijdens de Mobile Convention op 8 mei 2012. Toegang tot de MMMA uitreiking is gratis maar u moet zich wel voor het evenement aanmelden.
Voor meer informatie: www.MMMA.nl
Mobile Marketing Nederland 2012
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid