Overslaan en naar de inhoud gaan

Doe mee aan enquete: E-mailmarketing - Laten we kennis delen!

Bent u op zoek naar cijfers over e-mail? Wilt u weten hoe u e-mailmarketing bedrijft ten opzichte van uw concullega’s? Of bent u…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze Special E-mailmarketing :

related partner content for mobile comes here

■ de positie van e-mail binnen de marketingmix van uw organisatie
■ uw bestedingen aan e-mail marketing
■ uw aanpak van een optimale deliverability
■ de regelgeving omtrent e-mail marketing
■ trends zoals videomail en gamification

Laat net als uw vakgenoten weten wat u vindt en doet, en *. Als dank voor uw moeite ontvangt u het onderzoeksrapport over e-mailmarketing in uw inbox. In dit rapport wordt een vergelijking opgenomen met de resultaten van vorig jaar.

*Het beantwoorden van de vragen neemt ongeveer zeven minuten van uw tijd in beslag. De antwoorden worden anoniem verwerkt en niet op individueel niveau gerapporteerd.

De DM Barometer is een onderzoek van DDMA, NIMA, OMG/Mailmedia en Tijdschrift voor Marketing naar de bestedingen en trends in de dialoogmarketing. Op de webpagina DM Barometer worden alle Barometers getoond van 2005-2011. Respondenten van de DM Barometer ontvangen het volledige onderzoeksrapport gratis per e-mail.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in