Doe mee aan enquete: E-mailmarketing - Laten we kennis delen!


In deze Special E-mailmarketing vragen wij onder andere naar:
■ de positie van e-mail binnen de marketingmix van uw organisatie
■ uw bestedingen aan e-mail marketing
■ uw aanpak van een optimale deliverability
■ de regelgeving omtrent e-mail marketing
■ trends zoals videomail en gamification
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLaat net als uw vakgenoten weten wat u vindt en doet, en vul de enquête in*. Als dank voor uw moeite ontvangt u het onderzoeksrapport over e-mailmarketing in uw inbox. In dit rapport wordt een vergelijking opgenomen met de resultaten van vorig jaar.
*Het beantwoorden van de vragen neemt ongeveer zeven minuten van uw tijd in beslag. De antwoorden worden anoniem verwerkt en niet op individueel niveau gerapporteerd.
De DM Barometer is een onderzoek van DDMA, NIMA, OMG/Mailmedia en Tijdschrift voor Marketing naar de bestedingen en trends in de dialoogmarketing. Op de webpagina DM Barometer worden alle Barometers getoond van 2005-2011. Respondenten van de DM Barometer ontvangen het volledige onderzoeksrapport gratis per e-mail.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid