Overslaan en naar de inhoud gaan

Daniëlla Krijger en Stefanie Miltenburg Lof vrouwen van 2012

Daniëlla Krijger is door Lof uitgeroepen tot Maatschappelijk Bevlogen Vrouw 2012 en Stefanie Miltenburg tot Corporate Social Responsible…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Winnares Daniëlla Krijger (44) is zelfstandig communicatieadviseur en directeur van de Stichting Hoezo Anders. De andere winnares, Stefanie Miltenburg (49), is International Director Corporate Social Responsibility bij Sara Lee.

related partner content for mobile comes here

De ene titel is bedoeld voor de meest maatschappelijk bevlogen vrouw die zelf een stichting heeft opgericht en zich inzet voor een maatschappelijk belang. De andere titel is gereserveerd voor een top CSR-vrouw die zich binnen een bedrijf bezig houdt met duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Ruim 6.000 mensen brachten hun stem uit voor deze dubbele verkiezing die wordt georganiseerd door Lof Media.

De jury bestond uit: Muriel Arts ( Voorzitter NIMA), Willem Lageweg (Directeur MVO Nederland), Sophie Vossenaar ( Partner adviesbureau Himmelblau) en Jolanda Holwerda (Oprichter en Directeur Lof Media).

is een platform voor werkgevers en werknemers die meervoudige ambities willen waarmaken. Niet alleen ambities in werk en het maken van carrière, maar ook ambities in het gezinsleven en de maatschappij.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in