Overslaan en naar de inhoud gaan

They maakt 21 commercials voor 365

They heeft voor het bedrijf 365 een campagne met 21 commercials om werkgevers aan het denken te zetten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vraag die They kreeg was: hoe communiceer je met werkgevers en HR professionals uit diverse branches, als zij het al zo druk hebben? En bovendien, hoe bereik je zo'n diverse groep mensen met een minimaal budget?

related partner content for mobile comes here

Samen met mediabureau Stroom werd besloten een geïntegreerde campagne te maken met TV, online en interne middelen van 365. Speerpunt was 1 commercial per dag uit te zenden, in het blok voor Pauw & Witteman.

De campagne trapte af op 29 februari, de extra dag. Daarna wordt elke dag een belangrijke vraag gesteld gevolgd door 30 seconden de tijd om over het antwoord na te denken. De commercials zijn gedraaid door een team van They, zonder tussenkomst van een productiemaatschappij. Zo konden in anderhalve week 21 commercials gedraaid worden.

De commercials leiden de kijker naar de;Elke Dag is Belangrijk&;."> LinkedIn groep 'Elke Dag is Belangrijk'. Hier modereert Willem van Rhenen (CMO van 365) elke dag de discussie, op basis van de vraag van die dag. Ook komt de vraag dagelijks terug in display advertising op LinkedIn, specifiek gericht op werkgevers en HR professionals.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in