They maakt 21 commercials voor 365
De vraag die They kreeg was: hoe communiceer je met werkgevers en HR professionals uit diverse branches, als zij het al zo druk hebben? En bovendien, hoe bereik je zo'n diverse groep mensen met een minimaal budget?
Samen met mediabureau Stroom werd besloten een geïntegreerde campagne te maken met TV, online en interne middelen van 365. Speerpunt was 1 commercial per dag uit te zenden, in het blok voor Pauw & Witteman.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe campagne trapte af op 29 februari, de extra dag. Daarna wordt elke dag een belangrijke vraag gesteld gevolgd door 30 seconden de tijd om over het antwoord na te denken. De commercials zijn gedraaid door een team van They, zonder tussenkomst van een productiemaatschappij. Zo konden in anderhalve week 21 commercials gedraaid worden.
De commercials leiden de kijker naar de#039;Elke Dag is Belangrijk'."> LinkedIn groep 'Elke Dag is Belangrijk'. Hier modereert Willem van Rhenen (CMO van 365) elke dag de discussie, op basis van de vraag van die dag. Ook komt de vraag dagelijks terug in display advertising op LinkedIn, specifiek gericht op werkgevers en HR professionals.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid