
In plaats daarvan komen er verkoopteams die exclusief werken voor Albert Heijn, Superunie en Bijeen. Zo zegt verkoopdirecteur Jacco Potkamp tegen Distrifood.
´In het vervolg gaan we met één gezicht en één geïntegreerde aanpak naar de retailer. Iedere klant heeft vanaf nu een aanspreekpunt voor alle zaken die FrieslandCampina regelt´, aldus Potkamp. Hij vervolgt: ´De nieuwe aanpak stelt ons in staat de klant meer individuele aandacht te geven en diepgaande kennis op te bouwen van de diverse supermarktformules waar we mee samenwerken. We kunnen hem daardoor niet alleen beter adviseren, maar tegelijkertijd beter inspelen op zijn specifieke behoeften.'
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comDe integratie van de verkooporganisaties moet op 1 januari 2013 volledig zijn doorgevoerd.
Bekende merken van FrieslandCampina zijn onder andere Campina, Milner, Mona, Chocomel en Appelsientje.
Bron: Distrifood
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee