Overslaan en naar de inhoud gaan

FrieslandCampina herorganiseert rond grote merken

FrieslandCampina zal 21 grote merken voortaan vanuit één organisatie aansturen. De huidige divisiestructuur - met zes afzonderlijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In plaats daarvan komen er verkoopteams die exclusief werken voor Albert Heijn, Superunie en Bijeen. Zo zegt verkoopdirecteur Jacco Potkamp tegen Distrifood.

related partner content for mobile comes here

´In het vervolg gaan we met één gezicht en één geïntegreerde aanpak naar de retailer. Iedere klant heeft vanaf nu een aanspreekpunt voor alle zaken die FrieslandCampina regelt´, aldus Potkamp. Hij vervolgt: ´De nieuwe aanpak stelt ons in staat de klant meer individuele aandacht te geven en diepgaande kennis op te bouwen van de diverse supermarktformules waar we mee samenwerken. We kunnen hem daardoor niet alleen beter adviseren, maar tegelijkertijd beter inspelen op zijn specifieke behoeften.'

De integratie van de verkooporganisaties moet op 1 januari 2013 volledig zijn doorgevoerd.

Bekende merken van FrieslandCampina zijn onder andere Campina, Milner, Mona, Chocomel en Appelsientje.

Bron: Distrifood

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in