
Dat zegt supermarktkenner Paul Moers van marketingbureau PM.SMS over de transactie. 'Het is een poging om weer iets nieuws te gaan doen, nu de supermarktomzetten onder zware druk komen te staan.' Hij wijst erop dat een vergelijkbare poging met het Amerikaanse Foodservice destijds desastreus is verlopen. Toen was er ook geen sprake van synergie, ook met de aankoop van bol.com ziet Moers weinig synergie.
Wehkamp.nl was nog een betere aankoop geweest, stelt de marketingdeskundige. Dat onlinewarenhuis zit veel breder in het non-foodassortiment dan Bol.com. 'Dat zou je dan echt op de kaart kunnen zetten', aldus Moers.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee