DDMA uitgebreid met commissie Search
Het totaal aantal DDMA-commissies komt hiermee op 21, waarin zo’n 300 leden actief zijn. De eerste focus van de commissie ligt bij het verhogen van de kennis van DDMA leden en onderwijsinstellingen. Daar zal de commissie zich richten op zowel docenten en studenten (gastcolleges en de invulling van delen van onderwijsprogramma’s) in Nederland op zowel hbo- als universitair niveau.
'Het vergroten van kennis in het onderwijs heeft een hoge prioriteit. De behoefte in de markt voor goed gekwalificeerd personeel zal de komende jaren alleen maar toenemen. Maar het gat tussen het onderwijs en de markt is nog té groot. Door onze kennis te delen, willen wij dit gat verkleinen. Een combinatie van kennisdeling, onderzoek en samenwerking is de sleutel tot succes voor de commissie Search', zegt Wouter Theijsmeijer, initiatiefnemer van de commissie.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe commissie Search bestaat uit zowel bureaus als adverteerders, waarbij op korte termijn de verdeling 1:1 zal zijn tussen bureaus en adverteerders door het aantreden van nieuwe commissieleden. Huidige commissieleden zijn: Wouter Theijsmeijer (Ematters), Jan Dirkzwager (S&D Interactive Media), Robert de Boer (LeadToday), Judith Nissen (iProspect), Gijs Bodenstaff (Linkbuilding Specialist), Marielle Konijn (Nuon) en Jeroen Beelen (Het Nederlandse Rode Kruis).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid