Overslaan en naar de inhoud gaan

DDMA uitgebreid met commissie Search

Branchevereniging voor dialoogmarketing DDMA is uitgebreid met de commissie Search. De doelstellingen zijn gericht op het vergroten van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het totaal aantal -commissies komt hiermee op 21, waarin zo’n 300 leden actief zijn. De eerste focus van de commissie ligt bij het verhogen van de kennis van DDMA leden en onderwijsinstellingen. Daar zal de commissie zich richten op zowel docenten en studenten (gastcolleges en de invulling van delen van onderwijsprogramma’s) in Nederland op zowel hbo- als universitair niveau.

related partner content for mobile comes here

'Het vergroten van kennis in het onderwijs heeft een hoge prioriteit. De behoefte in de markt voor goed gekwalificeerd personeel zal de komende jaren alleen maar toenemen. Maar het gat tussen het onderwijs en de markt is nog té groot. Door onze kennis te delen, willen wij dit gat verkleinen. Een combinatie van kennisdeling, onderzoek en samenwerking is de sleutel tot succes voor de commissie Search', zegt Wouter Theijsmeijer, initiatiefnemer van de commissie.

De commissie Search bestaat uit zowel bureaus als adverteerders, waarbij op korte termijn de verdeling 1:1 zal zijn tussen bureaus en adverteerders door het aantreden van nieuwe commissieleden. Huidige commissieleden zijn: Wouter Theijsmeijer (Ematters), Jan Dirkzwager (S&D Interactive Media), Robert de Boer (LeadToday), Judith Nissen (iProspect), Gijs Bodenstaff (Linkbuilding Specialist), Marielle Konijn (Nuon) en Jeroen Beelen (Het Nederlandse Rode Kruis).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in