FrieslandCampina voegt merken samen in organisatie
Het is nu nog zo dat er zes afzonderlijke bedrijven zijn. Deze structuur maakt nu plaats voor verkoopteams die exclusief werken voor Albert Heijn, Superunie en Bijeen, zegt salesdirector Jacco Potkamp in een interview met Distrifood. 'In het vervolg gaan we met één gezicht en één geïntegreerde aanpak naar de retailer. Iedere klant heeft vanaf nu een aanspreekpunt voor alle zaken die FrieslandCampina regelt', meldt Potkamp.
De integratie van de verkooporganisaties moet uiterlijk 1 januari 2013 volledig zijn doorgevoerd. De nieuwe aanpak moet FrieslandCampina in staat stellen klanten meer individuele aandacht te geven en 'diepgaande kennis op te bouwen' van de diverse supermarktformules waar mee wordt samengewerkt.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaBron: Distrifood
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid