DDMA Dialogue Challenge levert plan op voor 'Land van ANWB'
Tijdens de finaledag, maandag19 maart, pitchten drie teams hun crossmediastrategie voor het ‘Het land van ANWB’, de plek waar Nederland zich oriënteert voor vrijetijdsbestedingen. De jury (bestaande uit Diana Janssen (DDMA), Monique Dirkse (ANWB), Anick de Ronde (ANWB), Theo van Vugt (Kluwer), Marcel Molenaar en Asher Cohen) was onder de indruk van de kwaliteit en de wijze waarop de teams hun campagnes presenteerden. “Uit de rapporten die de jury heeft ontvangen bleek duidelijk dat alle teams zich hadden vastgebeten in het vraagstuk. Met als resultaat: drie verschillende en bruikbare strategieën voor de ANWB.”, aldus juryvoorzitter Diana Janssen.
De campagne van de groep onder leiding van Camiel Vermeulen (foto) sprong er voor de jury duidelijk uit . “In huidige campagnes is al sprake van interactie met onze leden. In de Dialogue Challenge 2012 hebben we de marketeers uitgedaagd oplossingen te bedenken om de dialoog met leden te intensiveren. Zo kunnen we zo inspirerend en relevant mogelijk zijn bij de invulling van hun vrije tijd. Het winnende team heeft aan alle facetten gedacht en heeft daarbij de langere termijn visie niet uit het oog verloren.”, aldus Monique Dirkse, jurylid namens de ANWB.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe DDMA Dialogue Challenge wordt sinds 2008 georganiseerd om startende marketeers kennis te laten maken met het vakgebied dialoogmarketing.
Bij de foto: Het winnende team met Camiel Vermeulen (Direct Force), Ronald Geradts (ING), Helma Verstoep (Van Wanten Etcetera), Marc Wiebenga (CloseContact), Joyce Peters (KPN).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid