Overslaan en naar de inhoud gaan

DDMA Dialogue Challenge levert plan op voor 'Land van ANWB'

‘Bedenk een crossmediale campagne voor ANWB Vrije Tijd’ was de opdracht die twaalf junior dialoogmarketeers kregen tijdens de DDMA…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de finaledag, maandag19 maart, pitchten drie teams hun crossmediastrategie voor het ‘Het land van ANWB’, de plek waar Nederland zich oriënteert voor vrijetijdsbestedingen. De jury (bestaande uit Diana Janssen (DDMA), Monique Dirkse (ANWB), Anick de Ronde (ANWB), Theo van Vugt (Kluwer), Marcel Molenaar en Asher Cohen) was onder de indruk van de kwaliteit en de wijze waarop de teams hun campagnes presenteerden. “Uit de rapporten die de jury heeft ontvangen bleek duidelijk dat alle teams zich hadden vastgebeten in het vraagstuk. Met als resultaat: drie verschillende en bruikbare strategieën voor de ANWB.”, aldus juryvoorzitter Diana Janssen.

related partner content for mobile comes here

De campagne van de groep onder leiding van Camiel Vermeulen (foto) sprong er voor de jury duidelijk uit . “In huidige campagnes is al sprake van interactie met onze leden. In de Dialogue Challenge 2012 hebben we de marketeers uitgedaagd oplossingen te bedenken om de dialoog met leden te intensiveren. Zo kunnen we zo inspirerend en relevant mogelijk zijn bij de invulling van hun vrije tijd. Het winnende team heeft aan alle facetten gedacht en heeft daarbij de langere termijn visie niet uit het oog verloren.”, aldus Monique Dirkse, jurylid namens de ANWB.

De DDMA Dialogue Challenge wordt sinds 2008 georganiseerd om startende marketeers kennis te laten maken met het vakgebied dialoogmarketing.

Bij de foto: Het winnende team met Camiel Vermeulen (Direct Force), Ronald Geradts (ING), Helma Verstoep (Van Wanten Etcetera), Marc Wiebenga (CloseContact), Joyce Peters (KPN).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in