NS lanceert campagne met Foursquare en Places
Johnny Wonder ontwikkelde een social media campagne voor de NS: #ikcheckin. Het is de eerste keer dat NS location-based services als…
Samengevat: studenten kunnen met hun smartphone inchecken op Facebook of Foursquare op een NS Station, verzinnen een handige tip of maken een mooie foto, en plaatsen die – voorzien van de hashtag #ikcheckin - door op Facebook of Twitter. Daarmee maken ze kans op – onder andere – een weekend Parijs met de Thalys, boekenbonnen en OV-fietsabonnementen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne is een vervolg op een eerdere campagne van NS, waarin studenten geïnformeerd werden over de verplichting om voortaan in en uit te checken met hun OV-chipkaart.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaIn onderstaande video wordt de werking van de campagne nog eens uitgelegd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid