Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN blijft bij TBWANeboko

Telecombedrijf KPN heeft na een pitch besloten bij TBWA\Neboko te blijven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KPN schreef begin dit jaar een pitch uit tussen twee vaste bureaupartners, TBWA\Neboko en N=5. KPN zei bij monde van Aline van Keulen (manager marketingcommunicatie KPN) op zoek te zijn naar ‘een nieuw winnend communicatieconcept waarmee we onze diverse doelgroepen kunnen benaderen.’ KPN en TBWA\Neboko hebben het nieuws bevestigd, maar doen geen uitspraken over de nieuwe campagne en de timing daarvoor.

related partner content for mobile comes here

De zoektocht van KPN naar een passend communicatieconcept is al een aantal jaar gaande. TBWA\Neboko werkt sinds 2007 voor KPN en lanceerde sindsdien twee verschillende campagnes. Eerst werd een campagne met volkszanger Fons gelanceerd waarbij de pay-off ‘KPN sluit je aan’ – ooit bedacht door They – werd gehandhaafd. Een jaar later werd de ‘Generatie KPN’-campagne gelanceerd.

N=5 blijft werkzaam voor KPN-merken Telfort en Xs4all. In Adformatie die morgen verschijnt is een korte historie van de zoektocht van KPN naar het ideale bureau en concept te lezen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in