
KPN schreef begin dit jaar een pitch uit tussen twee vaste bureaupartners, TBWA\Neboko en N=5. KPN zei bij monde van Aline van Keulen (manager marketingcommunicatie KPN) op zoek te zijn naar ‘een nieuw winnend communicatieconcept waarmee we onze diverse doelgroepen kunnen benaderen.’ KPN en TBWA\Neboko hebben het nieuws bevestigd, maar doen geen uitspraken over de nieuwe campagne en de timing daarvoor.
De zoektocht van KPN naar een passend communicatieconcept is al een aantal jaar gaande. TBWA\Neboko werkt sinds 2007 voor KPN en lanceerde sindsdien twee verschillende campagnes. Eerst werd een campagne met volkszanger Fons gelanceerd waarbij de pay-off ‘KPN sluit je aan’ – ooit bedacht door They – werd gehandhaafd. Een jaar later werd de ‘Generatie KPN’-campagne gelanceerd.
Vacatures
Communicatieadviseur
SamergoMedewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS InstituteN=5 blijft werkzaam voor KPN-merken Telfort en Xs4all. In Adformatie die morgen verschijnt is een korte historie van de zoektocht van KPN naar het ideale bureau en concept te lezen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid