Gouden Meetlat naar ABN Amro
Weekblad Opzij heeft ABN Amro onderscheiden voor de meest emancipatoire advertentie die het afgelopen jaar in het blad stond.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Gouden Meetlat 2002 is gisteravond voor de advertentie ‘Koers vasthouden of bijsturen’ uitgereikt aan de bank, zijn mediabureau Kobalt en reclamebureau PPGH JWT. De jury die bestond uit Cisca Dresselhuys (hoofdredacteur Opzij), Cora Baas (Mediaedge:cia) en Sylvia Weeda (Unilever) noemde ABN Amro’s advertentie van een oudere close-up gefotografeerde dame ‘roldoorbrekend en zeer krachtig’. Verder meende de jury dat de ‘stopping power’ van de advertentie groot was, ‘maar ‒ in tegenstelling tot veel andere opvallende advertenties ‒ is en blijft na lezing overduidelijk dat de afzender ABN Amro is’. De Gouden Meetlat werd voor het derde jaar uitgereikt.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente Delft
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid