Overslaan en naar de inhoud gaan

‘WPP verlegt focus naar marktonderzoek’

WPP Group wil binnen vijf tot tien jaar de focus verleggen van advertising naar marktonderzoek en direct marketing, kondigt topman Sir…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij sprak op het World Economic Forum en zei dat dm nu eenderde van de WPP-business beslaat (6 miljard dollar). Hij wil dat naar 50 procent brengen. Daarbij gaat het niet alleen om traditionele vormen van dm, maar ook de snelgroeiende interactieve markt. Internet speelt volgens Sorrell een sleutelrol in de plannen. ‘Er is een groeiende vraag naar efficiencymeting van campagnes. Dm en internet zijn beter meetbaar dan andere vormen van reclame.’ Hoe de plannen er concreet uitzien en wat dat betekent voor de verschillende onderdelen, vertelde Sorrell niet (Brandrepublic).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in