Overslaan en naar de inhoud gaan

NRp introduceert tariefdifferentiatie naar katern

NRp Dagbladen rekent adverteerders per 1 januari af naar de plaats in het katern die zij hebben gekocht. De dagbladuitgever voert zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het onderzoek laat de opportunity-to-see-scores (OTS) van afzonderlijke katernen en de bereikcijfers van dagbladen zien. Het Katernenonderzoek werd in opdracht van een groot aantal dagbladen en in samenspraak met adverteerders en mediabureaus verricht door bureau R&M. Volgens NRp hebben landelijke adverteerders behoefte aan gedifferentieerde tarieven.

related partner content for mobile comes here

Uit het Katernenonderzoek 2002 blijkt dat regionale dagbladen in veelmindere mate dan landelijke titels te maken hebben met bereiksverval. Het verval ten opzichte van het eerste en regiokatern blijkt bij NRp Dagbladen gemiddeld 8 procent te zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in