Reclameman wordt media-watchdog
De Britse reclameman Stephen Carter is benoemd tot opperbaas van Ofcom, de nieuw te vormen toezichtinstantie voor de media- en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Carter was werkzaam voor kabel-exploitant NTL, dat hij leidde. Daarvoor was hij topman bij reclamebureau J. Walter Thompsom. Ofcom neemt de plaats in van vijf regulerende instanties in de Britse media- en communicatiewereld, de Broadcasting Standards Commission, de Independent Television Commission, Oftel, de Radiocommunications Agency en de Radio Authority, zo meldt nieuwsdienst BrandRepublic. Hij begint zijn nieuwe baan per 1 maart.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid