Ontwerp- en identitybureau Proforma en Bluepork fuseren
Beide partijen besloten tot deze samenwerking omdat zij (potentiële) klanten hiermee een duidelijke meerwaarde kunnen bieden. Lag bij Proforma de afgelopen 15 jaar het accent met name op de strategie, het ontwerp en het management van offline media, grondleggers Arie van Baarle en Taco Sipma van Bluepork verdienden hun sporen vooral op het vlak van de identity-ontwikkeling in combinatie met online media. Dankzij de bundeling van activiteiten kan een totaalpakket aangeboden worden. Iets dat past in de overtuiging van de samenwerkingspartners dat merken alleen succesvol kunnen zijn als er een weloverwogen mix wordt ingezet van de nieuwe en de meer traditionele media.
Zowel Arie van Baarle (38) als Taco Sipma (36) gaan de directie van Proforma versterken, als respectievelijk creatief directeur en design director. Deze verjonging van het management is, evenals de bundeling van expertise van beide bureaus, volgens de huidige directie van Proforma essentieel om de komende 15 jaar een net zo belangrijke speler in het vakgebied te blijven. Het bureau zal in de toekomst verder blijven gaan onder de naam Proforma.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid