Overslaan en naar de inhoud gaan

Ontwerp- en identitybureau Proforma en Bluepork fuseren

Het Rotterdamse identity- en ontwerpbureau Proforma en het op merkontwikkeling en interactieve media gerichte Bluepork gaan met ingang van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beide partijen besloten tot deze samenwerking omdat zij (potentiële) klanten hiermee een duidelijke meerwaarde kunnen bieden. Lag bij Proforma de afgelopen 15 jaar het accent met name op de strategie, het ontwerp en het management van offline media, grondleggers Arie van Baarle en Taco Sipma van Bluepork verdienden hun sporen vooral op het vlak van de identity-ontwikkeling in combinatie met online media. Dankzij de bundeling van activiteiten kan een totaalpakket aangeboden worden. Iets dat past in de overtuiging van de samenwerkingspartners dat merken alleen succesvol kunnen zijn als er een weloverwogen mix wordt ingezet van de nieuwe en de meer traditionele media.

related partner content for mobile comes here

Zowel Arie van Baarle (38) als Taco Sipma (36) gaan de directie van Proforma versterken, als respectievelijk creatief directeur en design director. Deze verjonging van het management is, evenals de bundeling van expertise van beide bureaus, volgens de huidige directie van Proforma essentieel om de komende 15 jaar een net zo belangrijke speler in het vakgebied te blijven. Het bureau zal in de toekomst verder blijven gaan onder de naam Proforma.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in