Albert Heijn terug in de dagbladen
AH gaat tot het eind van het jaar middels een wekelijkse IM’er met steunkleur op pagina 3 adverteren in de landelijke en regionale dagbladen van PCM, Telegraaf en Nationale Regiopers, steeds met drie productaanbiedingen. Vorig jaar augustus schrapte Albert Heijn de dagbladen uit zijn mediaplannen, tot grote consternatie van de dagbladpers die een imagobepalende adverteerder zag vertrekken. Daarvoor in de plaats kwam de folder AH Alledag, die huis aan huis wordt verspreid.
Waarom AH zijn besluit nu herziet, is niet duidelijk. Directeur Cees Anceaux van de Nationale Regiopers bevestigt de terugkeer van de Zaanse grootgrutter in ‘zijn’ titels. Commercieel directeur Dick Keeven van PCM zegt slechts ‘dat het eraan zit te komen’.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaOverigens is de terugkeer naar dagbladen een voorzichtige: Albert Heijn kiest (nog) niet voor de paginagrote uitingen, waarmee men voorheen in de krant verscheen.
Onlangs maakte Adformatie bekend dat KPN weer terugkeert op de Ster.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid