Overslaan en naar de inhoud gaan

Hill & Knowlton introduceert nieuwe corporate identiteit

Communicatieadviesbureau Hill & Knowlton Nederland introduceert een nieuwe corporate identiteit. De nieuwe identiteit is meer dan alleen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe corporate identiteit is het resultaat van maandenlang internationaal onderzoek onder de klanten, partners en medewerkers van Hill & Knowlton. ‘Ons nieuwe merk is een opvallende uitdrukking van onze persoonlijkheid - onze diversiteit en creativiteit, in balans gebracht door professionaliteit met een hoge kwaliteitsstandaard’, zegt Paul Taaffe, bestuursvoorzitter van Hill and Knowlton, Inc. ‘We willen de wereld laten zien dat we, ondanks dat we ruim 75 jaar toonaangevend in communicatie zijn, meer dan ooit bereid zijn om te innoveren - te beginnen met onszelf.’

related partner content for mobile comes here

De nieuwe corporate identiteit is ontwikkeld door The Partners, een WPP-zusterbureau van Hill & Knowlton. The Partners en Hill & Knowlton werkten ook samen in het vaststellen van de brand drivers en kernwaarden, die de cultuur van het bureau weerspiegelen. In de nieuwe huisstijl zijn zowel het lettertype als de kleurstelling aangepast. Het statige kobaltblauw heeft daarbij plaats moeten maken voor de eigentijdse kleuren rood en oranje. Het '&'-teken is in de huisstijl een belangrijk icoon geworden.

De corporate identiteit, met waarden en logo, is eind vorig jaar bij alle Hill & Knowlton-medewerkers in de wereld via een speciale interne campagne geïntroduceerd. Deze maand vindt de wereldwijde externe introductie plaats. In Nederland gaat Hill & Knowlton vanaf nu in de nieuwe kleuren gehuld. De lancering bij klanten en partners vindt onder meer plaats via een speciale e-mailcampagne. Zowel als gaan uiteraard mee in de nieuwe huisstijl. De Nederlandse website kent nu een tijdelijke versie. De definitieve versie wordt in februari gelanceerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in