ChevronTexaco consolideert bij Y&R
Oliegigant ChevronTexaco heeft het creatieve account wereldwijd geconsolideerd bij Young & Rubicam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op deze manier heeft moeder WPP al het creatieve werk plus de mediabelangen van ChevronTexaco in handen, schrijft Brandrepublic. In november ging het pan-Europese media-account al naar Mediaedge:cia. Y&R nam rond die tijd in Europa het creatieve account van HHCL & Partners over. McCann-Erickson verliest het account in Azië. In een pitch versloeg Y&R BBDO Worldwide, McCann-Erickson and Bates Worldwide. Het wereldwijde account telt 150 miljoen dollar.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid