Overslaan en naar de inhoud gaan

Framfab herlanceert site Vodafone

Internetbureau Framfab Nederland heeft de ‘online rebranding’ van het merk Libertel naar Vodafone afgerond. De website www.vodafone.nl…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij de ontwikkeling van het concept voor vodafone.nl heeft het doelgroepdenken duidelijk centraal gestaan. Elke doelgroep van Vodafone moet via de website snel en efficiënt de informatie kunnen vinden die van toepassing is op het gebruik van de mobiele telefoon. Om de naamsbekendheid van Vodafone in Nederland te vergroten, heeft de operator een jaar lang een dual-brand beleid gevoerd. Framfab Nederland ontwikkelde in het kader hiervan onder meer de online uitingen van de introductiecampagne 'Welkom in onze nieuwe wereld', en een nieuwe digitale huisstijl voor de zakelijke markt, recruitment en het intranet. Al deze online uitingen sloten aan bij de off line campagnes van het tijdelijke dual-brand Libertel Vodafone. Vanaf 1 januari 2002 is gestart met de single-brand campagne, waarin het merk Vodafone centraal staat. Er is een start gemaakt met een online campagne om de nieuwe naam te introduceren.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in