Framfab herlanceert site Vodafone
Bij de ontwikkeling van het concept voor vodafone.nl heeft het doelgroepdenken duidelijk centraal gestaan. Elke doelgroep van Vodafone moet via de website snel en efficiënt de informatie kunnen vinden die van toepassing is op het gebruik van de mobiele telefoon. Om de naamsbekendheid van Vodafone in Nederland te vergroten, heeft de operator een jaar lang een dual-brand beleid gevoerd. Framfab Nederland ontwikkelde in het kader hiervan onder meer de online uitingen van de introductiecampagne 'Welkom in onze nieuwe wereld', en een nieuwe digitale huisstijl voor de zakelijke markt, recruitment en het intranet. Al deze online uitingen sloten aan bij de off line campagnes van het tijdelijke dual-brand Libertel Vodafone. Vanaf 1 januari 2002 is gestart met de single-brand campagne, waarin het merk Vodafone centraal staat. Er is een start gemaakt met een online campagne om de nieuwe naam te introduceren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid