KPN en Nokia meest betrouwbaar
Na Italianen zijn Nederlanders de meest merkentrouwe Europeanen. Dat blijkt uit het onderzoek European Trusted Brands 2002 van Reader’s…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nokia werd, net als vorig jaar, het meest betrouwbare Europese merk gevonden. Nivea werd tweede, gevolgd door Visa, Sony en Canon.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Nederlandse merken nemen een sterke positie in op de thuismarkt: de helft van alle winnaars in de 30 productcategorieën zijn Nederlandse merken. Na KPN, dat door 94 procent van de Nederlanders de betrouwbaarste in z’n categorie wordt gevonden, komt Iglo met 78 procent en KLM met 77 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSReader’s Digest ondervroeg 31.000 consumenten in 18 landen over hun vertrouwen in merken en instellingen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid