Nieuwe huisstijl Amsterdam
Er is al een nieuwe een missie en gedragscode ontwikkeld. Reden daarvoor is de wens om de relatie met en de dienstverlening aan de burgers te verbeteren. Een herkenbare visuele identiteit, waarin de drie Andreaskruisen niet ontbreken, wordt daarbij als een belangrijk hulpmiddel gezien.
Eden is gekozen om zijn grote expertise met huisstijlontwikkeling en zijn inmiddels ontwikkelde plan van aanpak voor de gemeente Amsterdam. Die aanpak is erop gericht de verschillende onderdelen van de gemeente van elkaar los te weken, maar tegelijkertijd te benadrukken dat zij deel uitmaken van één overkoepelend geheel.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaEden zal bij de ontwikkeling van het basisconcept samenwerken met designbureau Thonik, verantwoordelijk voor de huisstijl van het Centraal Museum in Utrecht. Eden verwacht hiermee tot een optimaal creatief resultaat te komen. Het kan zijn dat Eden later nog meer bureaus bij de huisstijl betrekt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid