Overslaan en naar de inhoud gaan

Fleurop: flirten is niet genoeg, je moet een bloemetje sturen

Valentijnscampagne moet verliefden een zetje in de rug geven.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De nieuwe Valentijnscampagne van Fleurop moeten mannen overhalen om hun verliefdheid kenbaar te maken. Dat doe je volgens de bloemist met  ‘een zorgvuldig samengesteld boeket als uiting van je gevoelens’.

related partner content for mobile comes here

Valentijnblauwtjes bij Veronica

Tv- en radiocommercials maken onderdeel uit van de campagne. Daarnaast is er een samenwerking met  Veronica-merken.  Fleurop: ‘Zo zullen de mannen van Nederland uitgedaagd worden hun Valentijnblauwtjes uit het verleden te delen in een Veronica-radioprogramma.’ Deze actie wordt aangejaagd via Veronica online en met pagina’s in Veronica Magazine.

Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager bij Fleurop: ‘We laten met deze campagne de essentie van Fleurop zien: mensen een goed gevoel bezorgen. Met onze boeketten laten mensen aan elkaar zien dat ze echt om elkaar geven.’

De campagne start 4 februari.

(PS Blijft bijzonder dat als ‘het nog nooit tot praten is gekomen’, je wel weet naar welk adres je de bloemen moet sturen. Maar dat terzijde).

Credits

Medium:
Tv, Radio, online,
Opdrachtgever:
Fleurop Interflora Nederland
Bureau:
Wubbe
Creatie:
Marc van der Haar, Kevin Gozems, Daniël Reintjes
Strategie:
Gilbert Witjes, Fleur van der Schee
Regisseur:
Eelco de Winter, Frank Borghstijn
Productiemaatschappij:
KAAPS
Producer:
Anne Lieve Steendijk
Verantwoordelijk bij klant:
Michel van Slingerland, Hilde van Oostende, Jeroen de Zwart

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in