Overslaan en naar de inhoud gaan

Febo ruilt gele huisstijl in voor 'verfijnd wit met een rode rand'

De snackketen mikt daarmee op een luxe uitstraling. Net als met de Febo pop-up automatiek in de PC Hooftstraat.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Febo-geel is niet meer. Donderdag lanceert &;s Neerlands bekendste snackbar een ingrijpende aanpassing van de huisstijl. Het kenmerkende geel maakt plaats voor verfijnd wit met een rode rand. De nieuwe kleuren moeten Febo een luxe uitstraling geven. Febo: &;Het sluit beter aan op de kwaliteit van onze producten.&; Alle 66 vestigingen in 35 steden in Nederland zijn vanaf eind november gehuld in de nieuwe huisstijl.

related partner content for mobile comes here

Voetbalvrouwen en opa De Borst
Dat geldt ook voor de allernieuwste  vestiging- de 67ste dus - in de duurste winkelstraat van Amsterdam: de PC Hooftstraat (adres: PC Hooftstraat 125, tussen Tommy Hilfiger en de Ici Paris). De lancering van de nieuwe huisstijl valt namelijk samen met de opening van een Febo pop-up automatiek, &;waar alle voetbalvrouwen en sterren hun kroketten kunnen halen om bij te komen van het shoppen&;. De PR-stunt moet landelijke aandacht genereren voor de upgrade van Febo. De directeur van Febo, Dennis de Borst (links op de foto), zei in een toelichting aan Marketing Online dat de pop-up automatiek twee dagen geopend zal zijn. &;Het liefst zouden we hier een permanente vestiging willen hebben, maar ja, dat gaat niet.&; De onthulling van de tijdelijke snackmuur was in handen van topkok - en groot Febo-fan - Ron Blaauw (rechts). Er worden in de PC Hooftstraat alleen kroketten aangeboden. Febo: &;Dit zijn onze helden. Al 75 jaar worden zij elke ochtend vers gerold, volgens het authentieke recept van opa de Borst.&;

Bureau Natwerk tekende zowel voor de PR-stunt, als - van pui tot patatbakje - voor de vernieuwde huisstijl. Dat was vorig jaar november ook verantwoordelijk voor . Dat project markeert de start van de samenwerking tussen Natwerk en Febo. 

Duurste winkelstraat
De Borst zei over het openen van de pop-up automatiek ook nog dit: &;Onze producten zijn van hoogwaardige kwaliteit. We maken ze elke dag vers, met Nederlandse ingrediënten. Het was daarom voor ons een logische stap om een vestiging te openen in de duurste winkelstraat van Nederland; de PC Hooftstraat.&;

Open
De pop-up automatiek (met zestien vakjes) is open van 9.00 tot 21.00 uur. De kroketten worden niet ter plaatse gefrituurd, maar de hele dag door geleverd door de Febo-bezorgservice.

 


De redacteur van dienst ontbeet met een kroket in de PC.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in