Overslaan en naar de inhoud gaan

XXS wint pitch Decathlon

Het bureau gaat een positionering voor de Nederlandse markt ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De internationale sportretailer gaat met het bureau daarnaast gerichte lokale streetsmart-campagnes rondom winkelopeningen door heel Nederland maken. Vandaag wordt in dat kader een Decathlon concept-store geopend in Breda. ECD Remy Kurpershoek van XXS Amsterdam: &;Voor de openingscampagne in Breda hebben we voor Decathlon heel gericht local sport heroes geportretteerd. De beelden en het verhaal achter deze sporters zijn met de impact en allure van grote sportmerken afgebeeld in het centrum van hun eigen stad. Daarbij maken we met sportgerichte activaties de belofte "klaar voor de sport" tastbaar door heel de stad.&;

Het Franse sportmerk wil een eigen positie en gezicht in Nederland. XXS Amsterdam moet dat bewerkstelligen.

related partner content for mobile comes here

Aan de pitch deden vier bureaus mee.

XXS Amsterdam won onlangs ook het account van Hema. Het bureau gaat een geïntegreerd communicatieconcept ontwikkelen voor zowel above-the-line als below-the-line. De eerste campagne .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in