Overslaan en naar de inhoud gaan

Voor het eerst in 15 jaar komt Hooghoudt weer op de buis

Tape tekent voor de realisatie van de nieuwe Hooghoudt-campagne
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de nieuwe campagne introduceert een nieuwe premium jenever, waarmee het ‘oubollige’ drankje weer cool moet worden.

related partner content for mobile comes here

‘Het afgelopen jaar hebben we een nieuwe strategie bepaald voor het merk en een aantal campagnes ontwikkeld, die voornamelijk online zijn ingezet’ vertelt Mike Rijkers, oprichter en strateeg van . ‘De resultaten bleken goed genoeg om te investeren in meer bereik, met als hoogtepunt een televisiecommercial voor de nieuwe premium jenever.’

De premium jenever is een product dat zowel huidige, als nieuwe generatie jeneverdrinkers moet aanspreken. Rijkers: ‘Dat hebben we ook in de stijl van de campagne willen laten terug te komen. De opbouw van de campagne begint bij de traditie en vakmanschap van Hooghoudt, de smaak van het product en eindigt bij hoe het gedronken kan worden: met of zonder tonic’.

In de commercial spelen de 29-jarige meesterdistilleerder Frank Leystra en de bekende cocktailshaker Lennard Deddens een belangrijke rol.

De campagne is sinds vorige week te zien op televisie en online.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Making of:

Credits
Merk: Hooghoudt
Verantwoordelijk bij klant: Niels Grootenboer en Karina Zuiderveen
Bureau: TAPE B.V.
Creative: Tobias Camman 
Art: Menno Steenvoorden
Strategy: Mike Rijkers
Design: Philemon Baverel
Animatie: Pieter Voorhout
Regie: Boris Booij
DOP: Kevin Kimman
Gaffer: Tim Schram
Styling: Mirte Arens
Sound: Rec Sound
Soundtrack: Dear Mister Man

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in