Overslaan en naar de inhoud gaan

Grey Benelux wint 'Vuurwerk' campagne overheid

Ook wint het bureau de middelgrote competitie 'Lerarenbeurs'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In juni won Grey Benelux al de competitie voor het ministerie van Veiligheid en Justitie. Toen ontwikkelde het bureau de campagne voor de ‘Week van de Veiligheid’ die door burgemeester Aboutaleb in Rotterdam en minister Van Der Steur in Den Haag werd gelanceerd. 

related partner content for mobile comes here

Vuurwerk
Letselschade onder vuurwerkslachtoffers betreft vooral jonge mannen van 10 tot 29 jaar. De helft hiervan is omstander. De campagne beoogt dan ook deze doelgroep beter bekend te maken met de risico’s van vuurwerk en alert handelen tijdens het afsteken hiervan. De campagne is voornamelijk gericht op jongeren en gaat in december live.

Lerarenbeleid
Grey Benelux gaat een strategische samenwerking aan met het ministerie voor Onderwijs Cultuur en Wetenschap en zal onder andere de campagne ‘Lerarenbeurs’ ontwikkelen. De Lerarenbeurs biedt leraren de mogelijkheid om zich veder te ontwikkelen. De campagne die dit ondersteunt heeft tot doel om met gerichte communicatie leraren te motiveren een studie te volgen, zodat zij actief aan de architectuur van het onderwijs kunnen meewerken. De campagne zal in 2016 gaan lopen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in