C2B start 'potjesopmaakservice’
Het marketingbureau wil met een knipoog marketeers aanmoedigen om hun overgebleven marketingbudget in te zetten
Volgens C2B krijgen veel marketingbureaus jaarlijks briefings voor ‘rest-potjes’ tegen het einde van het jaar.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
‘In de categorie “bedenk goed wat je met je laatste marketingeuro’s doet” willen we laten zien wat voor gave dingen je kan doen met je laatste marketingpotjes’, vertelt Tim Meuleman, mede-oprichter van C2B. ‘WhatsApp en Instagram zijn bijvoorbeeld veelbelovende kanalen, waar nog niet iedereen een duidelijke strategie voor heeft. Voor diegene bieden wij drie maanden een gratis licentie aan voor onze Whatsapp-tool of 20 uur korting op het ontwikkelen van een strategie, concept of campagne.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe campagne van C2B start op 12 november met een video.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid