Overslaan en naar de inhoud gaan

C2B start 'potjesopmaakservice’

Het marketingbureau wil met een knipoog marketeers aanmoedigen om hun overgebleven marketingbudget in te zetten
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens krijgen veel marketingbureaus jaarlijks briefings voor ‘rest-potjes’ tegen het einde van het jaar.

related partner content for mobile comes here

‘In de categorie “bedenk goed wat je met je laatste marketingeuro’s doet” willen we laten zien wat voor gave dingen je kan doen met je laatste marketingpotjes’, vertelt Tim Meuleman, mede-oprichter van C2B. ‘WhatsApp en Instagram zijn bijvoorbeeld veelbelovende kanalen, waar nog niet iedereen een duidelijke strategie voor heeft. Voor diegene bieden wij drie maanden een gratis licentie aan voor onze Whatsapp-tool of 20 uur korting op het ontwikkelen van een strategie, concept of campagne.’

De campagne van C2B start op 12 november met een video.

;s Potjesopmaakservice

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in