Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe strategy directors bij Publicis Groep

Tom Peeters en Chris Alders begonnen respectievelijk bij Publicis en Saatchi & Saatchi | Leo Burnett.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tom Peeters is al jaren actief op het snijvlak van merkstrategie, digital en content strategie. Eerst als creative director bij digitaal bureau Clockwork en de afgelopen jaren als (interim) strategy director op klanten als Albert Heijn, Achmea, Samsung, Fox Sports en ABN Amro met een focus op digitale innovatie.

related partner content for mobile comes here

Chris Alders keerde terug uit Dubai waar hij Head of Strategy & Planning was bij DigitasLBi. Hij was daar betrokken bij de ontwikkeling van grote digitale platformen voor de overheid en grote lokale merken als Al Tayer, Road & Transport Authority en Jumeirah. Eerder werkte hij bij Fitzroy voor Knab en Hero en voor MINI/BMW bij BSUR Amsterdam.

Arjan Kapteijns, ceo van de Publicis Groep, licht toe: &;Met Tom en Chris halen we tweebenige spelers in huis want onze klanten hebben steeds meer behoefte aan de combinatie tussen merkdenken en digitale strategie.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in