Overslaan en naar de inhoud gaan

De Persgroep: contentplatform en campagne voor het mkb

De uitgever wil zijn positie in nationale en regionale nieuwsmedia maximaal inzetten om mkb’ers en zzp’ers te helpen in succesvol…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de zomer kondigde De Persgroep al ; aan. Dat wordt ‘De Ondernemer’. Dit is een bestaand merk uit het portfolio van het onlangs overgenomen Wegener.

Het merk heeft de afgelopen maanden een volledige metamorfose ondergaan. ‘De Ondernemer’ is omgebouwd tot een crossmediaal platform dat ondernemers wil inspireren, relevante kennis beschikbaar moet maken en onderling contact en netwerkbijeenkomsten gaat faciliteren.

Vanaf 21 november verschijnt elke maand het magazine  ‘De Ondernemer’ bij alle regionale titels van De Persgroep met een totale oplage van 1,3 miljoen. In het magazine vindt de lezer journalistieke verhalen over ondernemerschap, waarbij het regionale ondernemersklimaat een gezicht moet krijgen met 16 regionale edities. Daarnaast ontwikkelt de Persgroep samen met geselecteerde strategische partners de content.

related partner content for mobile comes here


Nadrukkelijk is gekozen voor het combineren van eigen content en (sponsored) content van de strategische partners om de relevantie voor de ondernemer te optimaliseren, zo meldt Christel van den Hazel, Directeur Advertising. Het moet een platform worden voor- en door ondernemers. De site deondernemer.nl gaat dagelijks actueel nieuws en service verzorgen en ontsluit de ondernemers-community online.

Van den Hazel: ‘In de huidige tijdsgeest wordt het belang van ondernemerschap, van mkb’er tot zzp’er, voor onze economie steeds groter. Dat verdient extra aandacht. Door onze diepgewortelde regionale verankering en warme banden met meer dan 50.000 adverterende ondernemers zijn wij in staat dit crossmediale concept te laden. Wij gaan ons consumentenbereik gericht ontsluiten en bieden tegelijktijdig onze corporate adverteerders de mogelijkheid om in een klap ruim 25 procent van ondernemend Nederland te bereiken.’

Campagne ‘Hart voor Uw Stad’
De Persgroep introduceert ook de campagne ‘Hart voor Uw Stad’. Daarin staat de lokale winkelier centraal, met redactionele verhalen over speciaalzaken, stadsplattegronden met winkelroutes en voordeelacties.

Met deze campagne wil De Persgroep de deelnemende ondernemers helpen meer verkoop te realiseren in de komende feestmaanden. Alle edities van AD, de Stentor, Tubantia, De Gelderlander, Eindhovens Dagblad, BN de Stem, PZC, Brabants Dagblad en de 139 huis-aan-huiskranten gaan in november en december de campagne onder de aandacht te brengen met redactionele themapagina&;s.

Naast eigen media worden ook radio, abri’s, posters voor de winkels, sociale media en interactieve schermen op NS stations ingezet. Tijdens de campagne maken deelnemende winkeliers kans op de eretitel ‘De leukste winkel in de buurt’. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in