Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Jacqueline Smit en Barbera Wolfensberger brengen nieuw DNA bij TMG’

TMG presenteerde vorige week verschillende nieuwe plannen die per 1 januari volgend jaar uitgerold moeten gaan worden. Vertegenwoordigers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de Heineken Music Hall presenteerde ceo Geert-Jan van der Snoek vorige week dan eindelijk zijn in het voorjaar aangekondigde plannen. Het concern is nog lang niet uit de problemen en de onrust is nog niet afgenomen, maar mediabureaus waren positief verrast over de aankondigingen die er werden gedaan.

Bijvoorbeeld de samenwerking met IBM en Apple aan die beter inzicht in ‘consumentenbewegingen’ moet geven. TMG wil ook twee online tv-kanalen beginnen: een 24/7 nieuwskanaal vanuit De Telegraaf en een 24/7 sportkanaal vanuit Telesport. Een ander highlight is een nieuw tariefmodel op basis van CPM normen en “One Currency”. De op oplages gebaseerde tariefkaart wordt vervangen door een zogenoemd performance model, waarbij adverteerders betalen voor het daadwerkelijke bereik. .
Maar hoogtepunt bleek voor velen de benoeming van twee topvrouwen uit het vak in commerciële functies: Jacqueline Smit en Barbera Wolfensberger.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in