‘Jacqueline Smit en Barbera Wolfensberger brengen nieuw DNA bij TMG’
In de Heineken Music Hall presenteerde ceo Geert-Jan van der Snoek vorige week dan eindelijk zijn in het voorjaar aangekondigde plannen. Het concern is nog lang niet uit de problemen en de onrust is nog niet afgenomen, maar mediabureaus waren positief verrast over de aankondigingen die er werden gedaan.
Bijvoorbeeld de samenwerking met IBM en Apple aan die beter inzicht in ‘consumentenbewegingen’ moet geven. TMG wil ook twee online tv-kanalen beginnen: een 24/7 nieuwskanaal vanuit De Telegraaf en een 24/7 sportkanaal vanuit Telesport. Een ander highlight is een nieuw tariefmodel op basis van CPM normen en “One Currency”. De op oplages gebaseerde tariefkaart wordt vervangen door een zogenoemd performance model, waarbij adverteerders betalen voor het daadwerkelijke bereik. Hier staat er meer over.
Maar hoogtepunt bleek voor velen de benoeming van twee topvrouwen uit het vak in commerciële functies: Jacqueline Smit en Barbera Wolfensberger.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid