Overslaan en naar de inhoud gaan

Janssen en Kloprogge naar designbureau Wunder

'Mensen die werken op de scheidslijn tussen branding, design, communicatie en interactie.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marloes Janssen (strategisch creatief) en Annet Kloprogge (creatief strateeg) versterken strategisch designbureau Wunder. Janssen heeft ervaring op gedaan als art director bij They en als freelancer bij verschillende andere bureaus. In 2014 is ze genomineerd voor de ADCN Young Talent Award. Kloprogge heeft op Hyper Island gestudeerd en ervaring opgedaan bij M&C Saatchi in Sydney en bij VBAT in Amsterdam. Ze zal zich bij Wunder richten op digitale projecten en de samenwerking tussen Wunder en zijn opdrachtgevers.

related partner content for mobile comes here

Scheidslijn
Sinds de start in 2014 werkte Wunder voor opdrachtgevers zoals ATAG, Cendris, CliniClowns, Red Bull, RTL en Pour Vous. Om die beter van dienst te kunnen zijn is het bureau op zoek gegaan naar versterking in de breedte. Alef de Jong, partner en creatief strateeg: &;Ons doel is om merkeigenaren te helpen bij de transitie een statisch merk naar een responsive merk. Hiervoor zoeken we mensen die bedrijfsstrategieën kunnen vertalen naar aantrekkelijke, visuele merkverhalen. Mensen die werken op de scheidslijn tussen branding, design, communicatie en interactie. Met Marloes en Annet hebben we ons versterkt op deze vlakken.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in