Overslaan en naar de inhoud gaan

Posterscope komt met ‘s werelds grootste digitale OOH campagne

Project Everyone is een initiatief van filmmaker Richard Curtis om wereldwijd bekendheid te geven aan de doelstellingen van de Verenigde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Out of Home communicatiebureau Posterscope heeft in samenwerking met mediabureau Blue 449 belangeloos de uitrol van de campagne verzorgd. De Verenigde Naties wil met Project Everyone haar doelstellingen delen met iedereen. Die zijn: het beëindigen van extreme armoede door duurzame ontwikkeling en het aanpakken van de klimaatverandering.

De campagne is nu zichtbaar in Nederland op de grootste digitale schermen, op drukke en centraal gelegen locaties zoals stations, snelwegen, stadscentra en metro- en tankstations.

related partner content for mobile comes here

Posterscope en Blue 449 hebben de krachten gebundeld om samen met de digitale mediapartners 140.000 schermen te leveren over de hele wereld. In totaal werken 125 partners in 450 steden samen en is de campagne zichtbaar in 28 landen. In Nederland zijn dat CS Digital Media, Ngage Media, OOHA Media, blowUP Media en Clear Channel Hillenaar.

&;De beste kans dat de doelstellingen van de VN worden bereikt is wanneer iedereen zich er van bewust is. Dat is waar Project Everyone in beeld komt&;, zegt Richard Curtis, oprichter van Project Everyone. &;Posterscope en Blue 445 hebben ervoor gezorgd dat out of home exploitanten meewerken onze boodschap te delen en het bewustzijn van het publiek over de armoede- en klimaatkwestie te verhogen.&;

was de campagne ook op dezelfde dag in bioscopen wereldwijd te zien. Bioscopen in meer dan 30 landen, waaronder Nederland, vertoonden dezelfde bioscoopcommercial op het witte doek.





;We The People&; for The Global Goals

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in