Overslaan en naar de inhoud gaan

Koffiedik kijken: hoe bedrijven inhaken op Wereldkoffiedag

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag vliegen de inhakers ons weer om de oren. Het is namelijk ! Wij zetten de meest opvallende inhakers van bedrijven voor je op een rij.

related partner content for mobile comes here

 

1. Hema bedacht deze sterke inhaker

2. Sky Radio kwam met deze grap

Maar die grap kennen we al. (genomineerd voor een De Beste Social Media Award 2015)

3. Douwe Egberts heeft natuurlijk wel wat met Wereldkoffiedag en bedacht een actie:

Met resultaat!

4. Ze zijn echter niet de enige die met een koffie-actie op de proppen komen, zo ook de Belgische Spoorwegen:

5. Sony Xperia scoort met deze visuele post:

Van der Valk is ook creatief met beeld:

6. Het Rijksmuseum haakt mooi historisch in:

 

7. Mickey Mouse moest even wakker worden vanmorgen

8. En Dagobert Duck drinkt liever thee, om een logische reden:

9. Tja, Red Bull heeft tenslotte natuurlijk ook niet zoveel met koffie...

 

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Diederik Broekhuizen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in