Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola, KLM, Volkskrant en Blendle bij nominaties Voodoo Marketing Award 2015

Welk merk zet de meest voodoo-achtige activiteit in voor de marketing van zijn product?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ronald Voorn en Jan Dijkgraaf maakten op tijdens de lancering van hun boek Voodoo Marketing de nominaties bekend voor de Voodoo Marketing Award 2015. 

In het kader van de discussie welke marketingmethodes fair zijn en welke niet, hebben de schrijvers een ‘prijs’ ingesteld voor het merk dat de meest voodoo-achtige activiteit inzet voor de marketing van merk of product.

related partner content for mobile comes here

De genomineerden zijn: Coca-Cola en Pepsi, KLM, Staples, BCC, Visual DNA, Booking.com, de Volkskrant, Albert Heijn vruchtensap, Blendle, LinkedIn, Google en MotiveMatrix.

Consumenten, maar ook marketingprofessionals, kunnen stemmen op . De &;winnaar&; wordt op donderdag 22 oktober bekendgemaakt.

Meer over het boek Voodoo Marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in