Overslaan en naar de inhoud gaan

Nescafé verhuist zijn digitale portfolio naar Tumblr

Nescafé wil focussen op user generated content en gesprekken met zijn volgers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

verhuist zijn hele digitale aanwezigheid naar Tumblr en hoopt daarmee beter met de jongere doelgroep te communiceren en  meer user generated content te genereren.

related partner content for mobile comes here

.Com is dood
Het merk van Nestlé wil focussen op het creëren van real life gesprekken met mensen. Volgens hoofd integrale marketing bij Nescafé, Michael Christment, is de .com een reflectie van Nescafé dat tegen mensen praat, in plaats van met. ‘Deze aanpak is dood’. De nieuwe aanpak zou de mogelijkheid moeten bieden van een wederzijds gesprek.

Inspiratie
Nescafé belooft dat de site ‘een bron van inspiratie is met suggesties voor nieuwe koffie-creaties, verschillende smaken en de coolste koffie-ervaringen.’ Het hoopt daarnaast dat fans koffie-gerelateerde content gaan delen.

Rebloggen
Op Tumblr kan tekst, foto’s, quotes, links, muziek en video’s worden geüpload. Vanuit daar kunnen gebruikers de content delen op andere netwerken of ‘rebloggen’ op hun eigen Tumblr-pagina.

Tumblr artiesten
Nescafé overweegt nu op welke manier het zal samenwerken met Tumblrs  ‘Creators Programme’, wat eerder dit jaar is gelanceerd als een in-huis bureau dat merken met Tumblr artiesten verbindt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in