Overslaan en naar de inhoud gaan

DDW introduceert Design meets Brands

Wat hebben de koekjes van Oreo, de horloges van Swatch, het nieuwe urban vervoermiddel Oxboard en het drankje TranQuini met elkaar gemeen?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De organisatie van de Dutch Design Week presenteert dit jaar een event dat zich specifiek richt op Brand-, Marketing-, en Product Managers. ;Design Meets Brands&; wordt een gelegenheid waar A-merken hun designverhaal delen met het publiek.

Swatch
Design Meets Brands bestaat uit twee onderdelen: Via een nieuwe expositieroute op het Design Perron kunnen geïnteresseerden het designverhaal van gerenommeerde A-merken ontdekken. Daarnaast is er, exclusief voor brand- en marketingmanagers, het Design Meets Brands Event op donderdag 22 oktober. Tijdens Design Meets Brands zullen 20 bekende en innovatieve merken zich laten inspireren door designers en ondernemers, maar ook andersom. Ze vertellen en delen hun (merk)verhaal met het publiek. Inspiratie, kennisdeling en ontmoeten zijn dan ook de kernwoorden van Design Meets Brands.

related partner content for mobile comes here

‘Wat hebben de koekjes van Oreo, de horloges van Swatch, het nieuwe urban vervoermiddel Oxboard en het drankje TranQuini met elkaar gemeen? De overeenkomst is dat hun verpakking een essentieel onderdeel is van hun merk’, zo lichten de initiatiefnemers een onderdeel van hun evenement toe. Tijdens de Dutch Design Week wordt dit besproken tijdens de expositieroute Design Meets Brands.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in