Overslaan en naar de inhoud gaan

Coopr groeit als kool - twee nieuwe adviseurs

Zesjarig bureau telt inmiddels 19 professionals
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Coopr breidt opnieuw uit om de verdere groei van het PR-bureau mogelijk te maken. Monique van den Berg (Consultant, 34) en Noortje Kleijnen (Junior Consultant, 24) beleefden hun eerste werkdag tijdens de zesde verjaardag van het bureau. Het team van Coopr bestaat nu uit 19 professionals.

related partner content for mobile comes here

Netflix-team

Monique van den Berg (links op foto) was de afgelopen acht jaar verantwoordelijk voor alle Marketing- en PR activiteiten voor Paradiso Filmed Entertainment. Vanwege haar netwerk en kennis van die industrie is ze vanzelfsprekend als onderdeel van haar portefeuille toegetreden tot het Netflix-team bij Coopr.

Arm knijpen

Noortje Kleijnen werkte de afgelopen vier jaar voor Fresh, waar ze werkte voor klanten als Teva, en Casio. Bij Coopr is ze aan de slag gegaan voor consumentenmerken als Albert Heijn, Heinz en Pervasco.

Jos Govaart, directeur van Coopr: Toen we vorige week ons zesjarig bestaan vierden moesten we onszelf wel even in de arm knijpen. 19 man, vorig jaar waren het er nog 11. We zijn blij met deze twee nieuwe aanwinsten. Zij passen zowel qua kunde als persoonlijkheid erg goed bij ons bureau.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in