Overslaan en naar de inhoud gaan

We Are Pi lanceert campagne ‘Wrangler vs. Wrongler’

De nieuwe campagne is het eerste werk van het Amsterdamse bureau na het winnen van de Europese pitch in 2014.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de campagne lanceert de nieuwe herfst- en winterlijn. Daarnaast vormt de campagne de aanloop voor het nieuwe consumentenplatform Wrangler Born Ready.

related partner content for mobile comes here

Het jeansmerk wil met de campagne mensen motiveren tot een &;betere&; lifestyle, uiteraard op de Wrangler-manier. Dat doet Wrangler door op afbeeldingen twee tegenovergestelde lifestyles naast elkaar te zetten. &;We willen ons fans en nieuwe consumenten inspireren om het leven én de ziel van het merk te vieren&;, aldus Ilaria Pasquinelli, brand marketing lead Wrangler Europe.

De campagne is te zien op sociale media en ‘out-of-home&;-uitingen door heel Europe. Het geïntegreerde mediaplatform Wrangler Born Ready wordt tegen het einde van september gelanceerd.


Credits
Klant: Wrangler Europe
Marketing lead - Ilaria Pasquinelli

Bureau: WE ARE Pi
Business Lead – Alex Bennett Grant
Creative Director - Barney Hobson
Creative Director - Rick Chant
Design Director - Nessim Higson
Art Director – Kaz Salemink
Strategy Director - Jessica Perri
Strategist - Andrea Van Den Bos
Executive Producer – Kimia Farshidzad
Producer - Ekaterina Golovkina
Project manager – Ambar Surastri
Account Executive – Hollie Beever
Production - Pi Production

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in